اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور واحدبیله سوار






🔴اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور واحدبیله سوار

از داوطلبان محترم تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی پیام نور تقاضا می شود با در دست داشتن مدارک ذیل از روز دوشنبه 96/08/01 لغایت 96/08/30 به دانشگاه پیام نور واحدبیله سوار مراجعه نمایند.

1⃣اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم نظام قدیم(چهارساله) ممهور به مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش + 1 نسخه کپی آن (نظام قدیم)

2⃣اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم  و پیش دانشگاهی نظام جدید ممهور به مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش + 1 نسخه کپی از هر دو(نظام جدید)

3⃣گواهی اخذ مدرک کاردانی برای دارندگان دیپلم نظام جدید که فاقد پیش دانشگاهی هستند.

4⃣اصل شناسنامه و دو برگ کپی از تمام صفحات آن

5⃣اصل کارت ملی و دو برگ کپی پشت و رو از آن

6⃣4 قطعه عکس 3*4 جدید رنگی پشت زمینه روشن

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

نکات لازم:

✅هزینه ثبت نام 20 هزار تومان می باشد که لازم هست دانشجو دارای کارت بانکی عضو شتاب رمز دوم دار باشد تا از سایت سنجش کارت اعتباری را خریداری کند.

✅داوطلبان باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را تا 96/06/31 دریافت کرده باشند (توجه: کسانی که تا بتوانند تا آخر ترم جاری مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را اخذ کنند می توانند ثبت نام نموده و از ترم دوم شروع به تحصیل نمایند.)

✅رشته های مرکز طبق دفترچه شماره دو سنجش (همه رشته های موجود) خواهد بود

✅داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون سراسری 96 در صورت ثبت نام  و ادامه تحصیل در تکمیل ظرفیت، قبولی اولیه آنها ردر آزمون سراسری شهریور 96 لغو خواهد شد.

✅با توجه به اینکه ثبت نام در این دوره بر اساس ظرفیت هر رشته خواهد بود لذا خواهشمند است با مدارک کامل از روز دوشنبه 96/08/01 در اسرع وقت به دانشگاه مراجعه فرمایید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر